Klantenservice met WhatsApp

Stuur een bericht via WhatsApp!

Heb je hulp nodig? Heb je vragen over onze producten of over je bestelling? Je kunt ons nu gemakkelijk bereiken via WhatsApp. Stuur ons gewoon een bericht en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Onze servicetijden zijn ma - vr: 9.00 uur tot 17.00 uur. Helaas kunnen we geen bestellingen aannemen via Whatsapp. We kijken uit naar je bericht!

Stuur een bericht via WhatsApp!

Heb je hulp nodig? Heb je vragen over onze producten of over je bestelling? Je kunt ons nu gemakkelijk bereiken via WhatsApp. Stuur ons gewoon een bericht en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Onze servicetijden zijn ma - vr: 9.00 uur tot 17.00 uur. Helaas kunnen we geen bestellingen aannemen via Whatsapp. We kijken uit naar je bericht!

Klantenservice met WhatsAppKlantenservice met WhatsApp

Hoe het werkt:


Klik op de knop "Start WhatsApp Chat". Je hebt dan drie mogelijkheden om contact met ons op te nemen via WhatsApp. De enige vereiste is dat je al geregistreerd bent bij WhatsApp. Onze chatbot "Tak" zal je in eerste instantie een aantal vragen stellen, zodat onze klantenservice medewerkers snel op je verzoek kunnen reageren.

Hoe het werkt:


Klik op de knop "Start WhatsApp Chat". Je hebt dan drie mogelijkheden om contact met ons op te nemen via WhatsApp. De enige vereiste is dat je al geregistreerd bent bij WhatsApp. Onze chatbot "Tak" zal je in eerste instantie een aantal vragen stellen, zodat onze klantenservice medewerkers snel op je verzoek kunnen reageren.

Veel gestelde vragen:

 

  1. Hoe vaak krijg ik bericht?
    Je ontvangt alleen berichten van ons als je van tevoren persoonlijk contact met ons hebt opgenomen en wij je graag een antwoord op je vraag willen sturen.
  2. Hoe kan ik me afmelden?
    Afmelden is niet nodig, dit gebeurt automatisch nadat wij je verzoek hebben verwerkt of als wij binnen 24 uur geen reactie van je hebben ontvangen.
  3. Kost de dienst iets?
    Nee, de klantenservice van WhatsApp is helemaal gratis.
  4. Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?
    Onze WhatsApp-klantenservice wordt beheerd met behulp van MessengerPeople. Je vindt hier een gedetailleerd privacybeleid van MessengerPeople. Je kunt ons privacybeleid openen via deze link.

Veel gestelde vragen:

 

  1. Hoe vaak krijg ik bericht?
    Je ontvangt alleen berichten van ons als je van tevoren persoonlijk contact met ons hebt opgenomen en wij je graag een antwoord op je vraag willen sturen.
  2. Hoe kan ik me afmelden?
    Afmelden is niet nodig, dit gebeurt automatisch nadat wij je verzoek hebben verwerkt of als wij binnen 24 uur geen reactie van je hebben ontvangen.
  3. Kost de dienst iets?
    Nee, de klantenservice van WhatsApp is helemaal gratis.
  4. Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?
    Onze WhatsApp-klantenservice wordt beheerd met behulp van MessengerPeople. Je vindt hier een gedetailleerd privacybeleid van MessengerPeople. Je kunt ons privacybeleid openen via deze link.