Veelgestelde vragen

🛒 Bestellen & Artikelen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen? 

Bekijk onze webshop en selecteer het door u gewenste artikel. U klikt op de artikelpagina op de button „in winkelwagen“. Als u de gewenste artikelen aan de winkelwagen hebt toegevoegd, kunt u middels de button „doorgaan naar afrekenen“ de bestelling verder afronden. Mocht u nog een artikel aan je bestelling wilt toevoegen, kunt u simpelweg verder shoppen en op een later tijdstip op de afbeelding van de winkelwagen klikken, rechtsboven op de pagina. Om de bestelling af te ronden, vult u uw adresgegevens in, selecteert u de gewenste betaalmethode en je kunt u de bestelling controleren. Vervolgens klikt u op „nu kopen“.

Hoe ontvang ik de factuur van mijn bestelling?

De factuur ontvangt u na verzending van uw bestelling per mail.

Is er een minimale bestelwaarde?

Nee, er is geen minimale bestelwaarde.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het annuleren van uw bestelling is mogelijk zonder opgave van redenen, zolang de bestelling nog niet is verstuurd. Mocht u bestelling wel zijn verstuurd, zijn er verschillende mogelijkheden om uw bestelling te annuleren. Neem voor beide gevallen contact op met onze klantenservice.

Wat kan ik doen als mijn bestelling onvolledig wordt geleverd?

Mocht uw bestelling onvolledig worden geleverd, vragen we u om contact op te nemen met onze klantenservice. We zullen de ontbrekende onderdelen binnen enkele dagen naleveren. Bij artikelen die uit meerdere pakketten bestaan, vragen we u om nog 1 tot 2 dagen af te wachten. De pakketten worden tegelijkertijd verstuurd, maar het kan gebeuren dat de pakketten afzonderlijk worden geleverd.

Waar kan ik een montage-handleiding vinden?

Er zit een montagehandleiding in de verpakking bijgesloten. Verder zijn verschillende montage-videos van onze artikelen te vinden op youtube.

Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is? 

In onze webshop staan alle beschikbare artikelen vermeld. Als een artikel niet op voorraad is, wordt dit op de pagina vermeld. U heeft de mogelijkheid om te kiezen voor een automatisch bericht zodra het artikel weer voorradig is.

Kunnen de prijzen wijzigen? 

Ja, de prijzen kunnen wijzigen. De prijzen op het moment van de bestelling zijn de prijzen die voor u relevant zijn. Latere prijswijzigingen hebben geen invloed op je bestelling.

💰 Betaalmogelijkheden

Uit welke betaalmethoden kun je kiezen?

We bieden verschillende betaalmogelijkheden; zoals iDEAL, Bankoverschrijving , PayPal, Credit Card (MasterCard & Visa) en achteraf betalen via Klarna. Kies de gemakkelijkste en veiligste manier voor jou.

🚚 Verzending & Levering

Wat kost het verzenden en hoelang is de levertijd?

Verzending binnen Belgë is gratis en de levertijd is 1 – 3 werkdagen. Let op, de bezorgtijd is afhankelijk van de pakketdiensten. Hier hebben wij geen invloed op.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, zodra je bestelling is verstuurd ontvangt u per mail de track en trace gegevens. Door op de link te klikken kunt u de status inzien.

🔄 Annuleren & Retourneren

Het door mij bestelde artikel bevalt niet. Hoe kan ik mijn aankoop annuleren?

Klikt u hier voor alle voorwaarden over annuleren en retouneren.

Hoe kan ik het artikel retouneren?

Wanneer u een artikel wenst te retouneren, stuur het pakket dan voldoende gefrankeerd naar ons toe. Verstuur het artikel in een doos en zet het factuurnummer op het pakket. Bij grote of zware pakketten kunt u contact opnemen met de klantenservice, eventueel kan er een ophaalafspraak worden ingepland. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Is het retour sturen gratis?

Via de volgende Link kunt u de voorwaarden van het retoursturen terugvinden.

🔧 Garantie & Vervangende onderdelen

Hoe lang heb ik garantie?

Wij bieden 2 jaar garantie op onze artikelen, uitgezonderd van gebruiksschade.

Wat kan ik doen wanneer mijn artikel defect of beschadigd is geleverd?

Helaas kan het gebeuren dat uw bestelling beschadigd wordt geleverd. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice, we zullen samen met u naar een passende oplossing kijken.

Wat kan ik doen wanneer mijn bestelling onvolledig is geleverd?

Helaas kan het gebeuren dat onderdelen ontbreken. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice, we zullen er samen met u naar kijken en de onderdelen naleveren.

📧 Gebruikersaccount & Newsletter

Welke voordelen biedt een account op tectake.nl?

Het tectake-account biedt een goed overzicht van uw activiteiten in de shop. U kunt uw bestellingen beheren, een verlanglijst maken en uw persoonlijke gegevens beheren.

Hoe kan ik me registreren?

Via de volgende link kunt u in enkele stappen een account op tectake.be aanmaken.  

Wat kan ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Dat is geen probleem. Via Mijn Account -> Mijn gebruikeraccount kunt u aan de rechterzijde op „wachtwoord vergeten“ klikken en gemakkelijk uw wachtwoord resetten.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Via je gebuikersaccount kunt u uw gegevens gemakkelijk wijzigen. Met een paar kliks kunt u uw adresgegevens, aanmelding op de newsletter en e-mailadres wijzigen.

Wat zijn de voordelen van de tectake newsletter?

Door u te abonneren op onze newsletter zult u altijd op de hoogte zijn van onze nieuwe artikelen, scherpe aanbiedingen en leuke winacties.  Daarnaast ontvangt u regelmatig kortingscodes met korting op bepaalde artikelen – of het gehele assortiment.

Hoe kan ik me voor de newsletter afmelden?

Onderaan elke newsletter heeft u de mogelijkheid om u af te melden.

💸 Kortingscode

Hoe kan ik een kortingscode inwisselen?

U kunt de kortingscode inwisselen bij het afsluiten van uw bestelling. Er staat een vakje “kortingscode”, hier vult u het nummer in. Vervolgens klikt u op “Gebruiken”. De korting is direct zichtbaar.

Kan ik meerdere kortingscodes voor een bestelling gebruiken?

Nee, per bestelling kunt u één kortingscode verzilveren.

Waarom werkt mijn kortingscode niet?

Als de kortingscode niet werkt controleert u de voorwaarden van de betreffende code. Het kan zijn dat de code niet meer geldig is of dat er een minimum bestelwaarde geldt.

✅ Minőségi pecsét

Mit mondanak a TÜV és a GS tanúsítványok?

A gyártó számára az önkéntes "GS" tanúsító jel ("tesztelt biztonság") tanúsítja a TÜV-től származó termékeinket, így a megfelelő használat esetén nincsenek kockázatok a fogyasztók számára. Így a legjobb védelmet nyújthatjuk Önnek.

💻 Website & Privacy

Welke browserinstellingen worden vereist? 

Met de meest recente versie van uw browser kunt u probleemloos gebruik maken van de webshop.

Worden mijn gegevens veilig verstuurd?

Ja, al uw gegevens worden veilig verstuurd. Voor meer informatie verwijzen weij naar ons privacy beleid.

Wordt er gebruik gemaakt van Cookies op de website?

Ja, onze website maakt gebruik van cookies, hierdoor wordt het gebruik makkelijker en kunnen we meer functionaliteiten bieden. U kunt zelf beslissen of u de cookies toelaat of niet. Wanneer je de cookies niet toelaat, kan het zijn dat sommige functies minder goed werken. We vragen om je begrip hiervoor. Meer informatie vindt u hier.

Staat uw vraag er niet bij?

U kunt contact opnemen met onze klantenservice, zodat we uw vraag kunnen beantwoorden.

Wat kan ik doen als mijn vraag hier niet wordt beantwoord?

Neemt u dan contact op met onze klantenservice, zodat we uw vraag kunnen beantwoorden.