Verlanglijstje

Veelgestelde vragen

1 Bestellen & Producten

Hoe kan ik bestellen in de TecTake onlineshop?

Bekijk onze Onlineshop en selecteer het door u gewenste artikel. Klik bij de productpagina op de button „In winkelwagen“. Wilt u uw bestelling afronden , dan kunt u middels de button „Ga door naar afrekenen“ de bestelling verder afronden. Wilt u nog een artikel toevoegen aan uw bestelling, dan kunt u simpelweg verder winkelen in de online shop en op een later tijdstip op de afbeelding van de winkelwagen klikken, aan de bovenkant van de pagina. Zo keert u weer terug in uw winkelwagen. Hier vult u uw factuuradres in, de gewenste betaalmethode en controleert u uw bestelling. Om de bestelling af te ronden klikt u nu alleen nog op „Nu kopen“.

Hoe weet ik of mijn bestelling is ontvangen?

Nadat u de bestelling heeft geplaatst, ontvangt u op uw ingevoerde emailadres een bericht met alle details over uw bestelling.

Hoe ontvang ik de factuur van mijn bestelling ?

De factuur ontvangt u met de opdrachtbevestiging per email.

Is er een minimale bestelwaarde?

Nee, in de TecTake online-shop is er geen minimale bestelwaarde.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Annulering van de bestelling is mogelijk zonder opgave van redenen, zolang de bestelling nog niet is verstuurd. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Wat kan ik doen wanneer mijn bestelling onvolledig aankomt?

Dit mag niet gebeuren. Wanneer dit toch gebeurt, dan bieden we onze excuses aan, en sturen we u de ontbrekenden onderdelen toe. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Bij artikelen die uit meerdere pakketten bestaan, vragen we u om nog 1-2 dagen geduld te hebben. De artikelen worden tegelijkertijd verstuurd, maar het kan gebeuren dat de pakketten afzonderlijk worden geleverd.

Waar kan ik een montagehandleiding vinden ?

Er is een montagehandleiding ingesloten in de verpakking van het artikel. Verder kunt u van onze producten ook veel montagevideos terugvinden op youtube.

Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?

In de online-shop staan alle beschikbare artikelen vermeld. Is een artikel op het moment niet beschikbaar dan is dat ook dusdanig zichtbaar gemaakt en heeft u de mogelijkheid om een bericht te ontvangen wanneer het artikel weer voorradig is.

Kan het artikel, na het bestellen, in prijs veranderen?

De prijs op het moment van uw bestelling is relevant voor de prijsstelling. Latere wijzigingen in de prijs zijn niet van toepassing en hebben dus geen invloed op uw bestelling.

[Naar begin van pagina]

2 Betaalmogelijkheden

Welke betaalmethoden staan tot uw beschikking in de online shop?

In de TecTake webshop heeft u de mogelijkheid om te betalen met PayPal, Credit Card (MasterCard & Visa), iDeal en via een overboeking per bank. Kies de makkelijkste en veiligste oplossing voor u.

[Naar begin van pagina]

3 Verzending & Levering

Wat kost het verzenden? Hoe lang is de levertijd?

Een overzicht van de verzendkosten en de levertijden (ook voor bestellingen buiten Nederland en België) vindt u hier.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, zodra uw bestelling is verstuurd ontvangt u per mail informatie met een track en trace link zodat u het pakket kunt volgen.

[Naar begin van pagina]

4 Annuleren & Retourneren

Het door mij bestelde artikel bevalt toch niet. Hoe kan ik mijn aankoop annuleren?

Alle Informatie omtrent Herroeping kunt u hier nalezen.

Hoe stuur ik een artikel retour?

Wanneer u een artikel wenst te retourneren, stuurt u deze voldoende gefrankeerd naar ons toe. Zoals vermeld in onze algemene voorwaarden, nemen we ongefrankeerde retouren niet aan en moet u de kosten voor het retour zenden zelf bekostigen. Plaats a.u.b. een kopie van de factuur in de doos en geef aan dat u de bestelling wenst te annuleren.

Is het retour sturen gratis?

Via de volgende Link kunt u de voorwaarden van het retoursturen terugvinden.

[Naar begin van pagina]

5 Garantie & vervangende onderdelen

Hoe lang heb ik garantie?

U heeft bij ons een wettelijke garantie van 2 jaar. Meer informatie daarover vindt u hier.

Wat kan ik doen wanneer mijn artikel defect of beschadigt is aangekomen?

Dat mag niet gebeuren. Als dit toch voorkomt, dan bieden we onze excuses aan. Neemt u direct contact op met onze klantenservice, zodat we het probleem kunnen verhelpen.

Mijn bestelling is incompleet. Hoe ontvang ik de ontbrekende onderdelen?

In dit geval schrijft u ons een E-Mail wat u mist. Wij zullen u dan direct de ontbrekende onderdelen.

[Naar begin van pagina]

6 Gebruikersaccount & Nieuwsbrief

Welke voordelen biedt een gebruikersaccount op Tectake.nl?

Het TecTake-account biedt een goed overzicht van uw activiteiten op tectake.nl. U kunt uw bestellingen beheren, een verlanglijst maken, maar ook uw persoonlijke gegevens beheren.

Hoe registreer ik mij op TecTake.nl?

In een paar stappen kunt u zich via de volgende Link registreren voor een persoonlijk account op tectake.nl.

Wat kan ik doen , wanneer ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Dat is geen probleem. Via Mijn Account -> Mijn gebruikeraccount kunt u aan de rechterzijde op „wachtwoord vergeten“ klikken en uw wachtwoord resetten.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

U kunt uw gegevens gemakkelijk wijzigen in uw gebuikersaccount. Met een paar clicks kunt u uw adres , uw aanmelding op de nieuwsbrief of uw email wijzigen.

Wat zijn de voordelen van de TecTake nieuwsbrief?

Met de TecTake nieuwsbrief bent u altijd op de hoogte van onze nieuwe artikelen en onze aanbiedingen in onze online shop. Daarnaast ontvangt u bij de aanmelding een kortingscode voor uw eerstvolgende bestelling.

Hoe kan ik mij voor de nieuwsbrief afmelden?

Bij elke nieuwsbrief die u ontvangt heeft u de mogelijkheid om zich af te melden.

[Naar begin van pagina]

7 Kortingscode

Hoe wordt de kortingscode ingewisseld?

Uw persoonlijke kortingscode voert u in in het daarvoor bestemde veld in de kassa-omgeving . Dan klikt u op „Coupon gebruiken“. De korting is direct zichtbaar.

Kan ik meerder kortingscodes invullen bij een bestelling?

Nee, per bestelling kunt u slechts één code verzilveren. Maar bij een volgende bestelling kunt u weer een andere kortingscode gebruiken.

Waarom wordt mij code niet geaccepteerd?

Dat kan gebeuren wanneer uw kortingscode is verlopen, of wanneer uw bestelling een waarde heeft van minder dan 50 Euro.

[Naar begin van pagina]

8 Website & Privacy

Welke browser instelling is vereist voor de TecTake online shop?

Met de meest recente versie van uw browser kunt u probleemloos op de website TecTake.nl surfen.

Worden mijn gegevens veilig verstuurd?

Ja, dat worden ze. Alles over de getroffen voorzorgsmaatregelen kunt u teruglezen bij onze Sicherheitsmaßnahmen.

Wordt er gebruik gemaakt van Cookies op de website ?

Ja, wij maken gebruik van cookies. Om het voor u makkelijker te maken en u meer functionaliteit te bieden. Maar u kunt zelf beslissen of u de cookies toelaat of niet. Wanneer u de cookies niet toelaat kan het zijn dat sommige functies van onze site minder goed werken. We vragen hiervoor om uw begrip. Meer informatie kunt u hier vinden.

Wat kan ik doen als mijn vraag hier niet wordt beantwoord?

Neemt u dan contact op met onze klantenservice, zodat we uw vraag kunnen beantwoorden.

[Naar begin van pagina]

© TecTake   |   Alle prijzen zijn incl. BTW, gratis verzending.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

- Na ontvangst van uw betaling zal de levering van uw bestelling 3 tot 5 werkdagen in beslag nemen.
- Zodra uw bestelling verstuurd is, ontvangt u een verzendbevestiging per mail met track en trace informatie.
- Voor leveringen binnen Nederland en België wordt gebruik gemaakt van een koeriersdienst die zelf de bezorgroute indeeld.
- Wij hebben hierdoor geen invloed op het exacte tijdstip waarop uw bestelling op het afleveradres bezorgd zal worden.
- Bestellingen worden geleverd op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) tussen 08:30uur en 18:00uur.

Een bestelling wordt nog op dezelfde dag verzonden :

- Bij de ontvangst van de betaling vóór 12:00uur (maandag – vrijdag , m.u.v. feestdagen),
- Als u heeft gekozen voor een directe betaalmethode (PayPal, Credit Card, iDeal) en
- Als de artikelen op voorraad zijn (uitgesloten zijn artikelen die niet op voorraad zijn, artikelen met een afwijkende levertermijn en artikelen in de voorverkoop).