Veelgestelde vragen

🛒 1 Producten & bestellen

  • Hoe kan ik bestellen in de tectake onlineshop? Arrow
  • Hoe weet ik of mijn bestelling is ontvangen? Arrow
  • Hoe ontvang ik de factuur van mijn bestelling? Arrow
  • Is er een minimale bestelwaarde? Arrow
  • Kan ik mijn bestelling annuleren? Arrow
  • Wat kan ik doen wanneer mijn bestelling onvolledig aankomt? Arrow
  • Waar kan ik een montagehandleiding vinden? Arrow
  • Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is? Arrow
  • Kunnen de prijzen wijzigen? Arrow
Hoe kan ik bestellen in de tectake onlineshop? Arrow

Bekijk onze webshop en selecteer het door jouw gewenste artikel. Klik bij de productpagina op de button „in winkelwagen“. Als je je bestelling wilt afronden, kun je middels de button „ga door naar afrekenen“ de bestelling verder afronden. Als je nog een artikel aan je bestelling wilt toevoegen, kun je simpelweg verder shoppen en op een later tijdstip op de afbeelding van de winkelwagen klikken, aan de bovenkant van de pagina. Zo keer je weer terug in je winkelwagen. Hier vul je je factuur- en afleveradres in, selecteer je de gewenste betaalmethode en je kun je de bestelling controleren. Om de bestelling af te ronden, klik je nu alleen nog maar op „nu kopen“.

Hoe weet ik of mijn bestelling is ontvangen? Arrow

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je op het ingevoerde emailadres binnen een half uur een bericht met alle details over je bestelling.

Hoe ontvang ik de factuur van mijn bestelling? Arrow

De factuur ontvang je, na verzending van je bestelling, per mail.

Is er een minimale bestelwaarde? Arrow

Nee, er is geen minimale bestelwaarde..

Kan ik mijn bestelling annuleren? Arrow

Het annuleren van je bestelling is mogelijk zonder opgave van redenen, zolang de bestelling nog niet is verstuurd. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Wat kan ik doen wanneer mijn bestelling onvolledig aankomt? Arrow

Mocht je bestelling onvolledig worden geleverd, vragen we je om contact op te nemen met onze klantenservice. We zullen de ontbrekende onderdelen zo snel mogelijk toesturen. Bij artikelen die uit meerdere pakketten bestaan, vragen we je om nog 1 tot 2 dagen af te wachten. De pakketten worden tegelijkertijd verstuurd, maar het kan gebeuren dat de pakketten afzonderlijk worden geleverd.

Waar kan ik een montagehandleiding vinden? Arrow

Er is een montagehandleiding in de verpakking bijgesloten. Verder zijn veel montagevideos van onze artikelen te vinden op youtube.

Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is? Arrow

In onze webshop staan alle beschikbare artikelen vermeld. Als een artikel niet op voorraad is, wordt dit op de pagina vermeld en heb je de mogelijkheid om te kiezen voor een automatisch bericht zodra het artikel weer voorradig is.

Kunnen de prijzen wijzigen? Arrow

De prijzen op het moment van de bestelling zijn de prijzen die voor jou relevant zijn. Latere prijswijzigingen hebben geen invloed op je bestelling.

[Naar begin van pagina]

💰 2 Betaalmogelijkheden

  • 💳 Welke betaalmethoden staan tot uw beschikking in de online shop?
    Een overzicht van de verzendkosten en de levertijden (ook voor bestellingen buiten Nederland en België) vindt u hier.

    Arrow
💳 Welke betaalmethoden staan tot uw beschikking in de online shop? Arrow

In de tectake webshop heeft u de mogelijkheid om te betalen met PayPal, Credit Card (MasterCard & Visa), iDeal, Betaling achteraf en via een overboeking per bank. Kies de makkelijkste en veiligste oplossing voor u.

[Naar begin van pagina]

🚚 3 Verzending & Levering

  • Wat kost het verzenden? Hoe lang is de levertijd? Arrow
  • Kan ik de status van mijn bestelling volgen? Arrow
Wat kost het verzenden? Hoe lang is de levertijd? Arrow

Een overzicht van de verzendkosten en de levertijden (ook voor bestellingen buiten Nederland en België) vindt u hier.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen? Arrow

Ja, zodra uw bestelling is verstuurd ontvangt u per mail informatie met een track en trace link zodat u het pakket kunt volgen.

[Naar begin van pagina]

🔄 4 Annuleren & Retourneren

  • Het door mij bestelde artikel bevalt toch niet. Hoe kan ik mijn aankoop annuleren? Arrow
  • 🔙 Hoe stuur ik een artikel retour?
    Wanneer u een artikel wenst te retourneren, stuurt u deze voldoende gefrankeerd naar ons toe. Zoals vermeld in onze algemene voorwaarden, nemen we ongefrankeerde retouren niet aan en moet u de kosten voor het retour zenden zelf bekostigen. Plaats a.u.b. een kopie van de factuur in de doos en geef aan dat u de bestelling wenst te annuleren. Arrow
  • Is het retour sturen gratis? Arrow
Het door mij bestelde artikel bevalt toch niet. Hoe kan ik mijn aankoop annuleren?Arrow

Alle Informatie omtrent Herroeping kunt u hier nalezen.

Hoe stuur ik een artikel retour? Arrow

Wanneer u een artikel wenst te retourneren, stuurt u deze voldoende gefrankeerd naar ons toe. Zoals vermeld in onze algemene voorwaarden, nemen we ongefrankeerde retouren niet aan en moet u de kosten voor het retour zenden zelf bekostigen. Plaats a.u.b. een kopie van de factuur in de doos en geef aan dat u de bestelling wenst te annuleren.

Is het retour sturen gratis? Arrow

Via de volgende Link kunt u de voorwaarden van het retoursturen terugvinden.

[Naar begin van pagina]

🔧 5 Garantie & vervangende onderdelen

  • Hoe lang heb ik garantie? Arrow
  • Wat kan ik doen wanneer mijn artikel defect of beschadigt is aangekomen? Arrow
  • Mijn bestelling is incompleet. Hoe ontvang ik de ontbrekende onderdelen? Arrow
Hoe lang heb ik garantie? Arrow

U heeft bij ons een wettelijke garantie van 2 jaar. Meer informatie daarover vindt u hier.

Wat kan ik doen wanneer mijn artikel defect of beschadigt is aangekomen? Arrow

Dat mag niet gebeuren. Als dit toch voorkomt, dan bieden we onze excuses aan. Neemt u direct contact op met onze klantenservice, zodat we het probleem kunnen verhelpen.

Mijn bestelling is incompleet. Hoe ontvang ik de ontbrekende onderdelen? Arrow

IIn dit geval schrijft u ons een E-Mail wat u mist. Wij zullen u dan direct de ontbrekende onderdelen.

[Naar begin van pagina]

📧 6 Gebruikersaccount & Nieuwsbrief

  • Welke voordelen biedt een gebruikersaccount op Tectake.nl? Arrow
  • Hoe registreer ik mij op tectake.nl? Arrow
  • Wat kan ik doen, wanneer ik mijn wachtwoord ben vergeten? Arrow
  • Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen? Arrow
  • Wat zijn de voordelen van de tectake nieuwsbrief? Arrow
  • Hoe kan ik mij voor de nieuwsbrief afmelden? Arrow
Welke voordelen biedt een gebruikersaccount op Tectake.nl? Arrow

Het tectake-account biedt een goed overzicht van uw activiteiten op tectake.nl. U kunt uw bestellingen beheren, een verlanglijst maken, maar ook uw persoonlijke gegevens beheren.

Hoe registreer ik mij op tectake.nl? Arrow

In een paar stappen kunt u zich via de volgende Link registreren voor een persoonlijk account op tectake.nl.

Wat kan ik doen, wanneer ik mijn wachtwoord ben vergeten? Arrow

Dat is geen probleem. Via Mijn Account -> Mijn gebruikeraccount kunt u aan de rechterzijde op „wachtwoord vergeten“ klikken en uw wachtwoord resetten.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen? Arrow

U kunt uw gegevens gemakkelijk wijzigen in uw gebuikersaccount. Met een paar clicks kunt u uw adres , uw aanmelding op de nieuwsbrief of uw email wijzigen.

Wat zijn de voordelen van de tectake nieuwsbrief? Arrow

Met de tectake nieuwsbrief bent u altijd op de hoogte van onze nieuwe artikelen en onze aanbiedingen in onze online shop. Daarnaast ontvangt u bij de aanmelding een kortingscode voor uw eerstvolgende bestelling.

Hoe kan ik mij voor de nieuwsbrief afmelden? Arrow

Bij elke nieuwsbrief die u ontvangt heeft u de mogelijkheid om zich af te melden.

[Naar begin van pagina]

💸 7 Kortingscode

  • Hoe wordt de kortingscode ingewisseld? Arrow
  • Kan ik meerder kortingscodes invullen bij een bestelling? Arrow
  • Waarom wordt mij code niet geaccepteerd? Arrow
Hoe wordt de kortingscode ingewisseld? Arrow

Uw persoonlijke kortingscode voert u in in het daarvoor bestemde veld in de kassa-omgeving . Dan klikt u op „Coupon gebruiken“. De korting is direct zichtbaar.

Kan ik meerder kortingscodes invullen bij een bestelling? Arrow

Nee, per bestelling kunt u slechts één code verzilveren. Maar bij een volgende bestelling kunt u weer een andere kortingscode gebruiken.

Waarom wordt mij code niet geaccepteerd? Arrow

Dat kan gebeuren wanneer uw kortingscode is verlopen, of wanneer uw bestelling een waarde heeft van minder dan 50 Euro.

[Naar begin van pagina]

💻 8 Website & Privacy

  • Welke browser instelling is vereist voor de tectake online shop? Arrow
  • Worden mijn gegevens veilig verstuurd? Arrow
  • Wordt er gebruik gemaakt van Cookies op de website? Arrow
Welke browser instelling is vereist voor de tectake online shop? Arrow

Met de meest recente versie van uw browser kunt u probleemloos op de website tectake.nl surfen.

Worden mijn gegevens veilig verstuurd? Arrow

Ja, dat worden ze. Alles over de getroffen voorzorgsmaatregelen kunt u teruglezen bij onze Sicherheitsmaßnahmen.

Wordt er gebruik gemaakt van Cookies op de website? Arrow

Ja, wij maken gebruik van cookies. Om het voor u makkelijker te maken en u meer functionaliteit te bieden. Maar u kunt zelf beslissen of u de cookies toelaat of niet. Wanneer u de cookies niet toelaat kan het zijn dat sommige functies van onze site minder goed werken. We vragen hiervoor om uw begrip. Meer informatie kunt u hier vinden.

Wat kan ik doen als mijn vraag hier niet wordt beantwoord?

Neemt u dan contact op met onze klantenservice, zodat we uw vraag kunnen beantwoorden.



© tectake   |   Alle prijzen zijn incl. BTW, gratis verzending.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

- Na ontvangst van uw betaling zal de levering van uw bestelling 3 tot 5 werkdagen in beslag nemen.
- Zodra uw bestelling verstuurd is, ontvangt u een verzendbevestiging per mail met track en trace informatie.
- Voor leveringen binnen Nederland en België wordt gebruik gemaakt van een koeriersdienst die zelf de bezorgroute indeeld.
- Wij hebben hierdoor geen invloed op het exacte tijdstip waarop uw bestelling op het afleveradres bezorgd zal worden.
- Bestellingen worden geleverd op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) tussen 08:30uur en 18:00uur.

Een bestelling wordt nog op dezelfde dag verzonden :

- Bij de ontvangst van de betaling vóór 12:00uur (maandag – vrijdag , m.u.v. feestdagen),
- Als u heeft gekozen voor een directe betaalmethode (PayPal, Credit Card, iDeal) en
- Als de artikelen op voorraad zijn (uitgesloten zijn artikelen die niet op voorraad zijn, artikelen met een afwijkende levertermijn en artikelen in de voorverkoop).