Klachtenprocedure

We doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Mocht je onverhoopt toch ontevreden zijn, dan staan we je graag te woord. Je kunt hiervoor op verschillende manieren contact met ons opnemen.

 

Telefoon +31 35 2400 115

 

Bereikbaar van Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur

 

Contact

Neem met ons op via mail@tectake.nl. We streven ernaar om je e-mail binnen 48 uur te beantwoorden.

 

E-Mail

We streven ernaar om je e-mail binnen 48 uur te beantwoorden, maar je krijgt in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

 

Briefpost

Rainbow Onlineshopping 24 Nederland BV

T.a.v. Klantenservice

T.J. Twijnstralaan 16

1422 ZC Uithoorn

We raden je aan om klachten eerst bij ons te melden door een e-mail te sturen naar mail@tectake.nl . Als dit niet tot een oplossing leidt, is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/dispute/. Het is ook mogelijk voor consumenten binnen de EU om klachten in te dienen via het ODR-platform van de Europese Commissie. Het ODR-platform is beschikbaar op http://ec.europa.eu/odr.