Verlanglijstje

Klachtafhandeling

Het kan natuurlijk gebeuren dat u niet tevreden bent en een klacht heeft. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar mail@tectake.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© TecTake   |   Alle prijzen zijn incl. BTW, gratis verzending.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

- Na ontvangst van uw betaling zal de levering van uw bestelling 3 tot 5 werkdagen in beslag nemen.
- Zodra uw bestelling verstuurd is, ontvangt u een verzendbevestiging per mail met track en trace informatie.
- Voor leveringen binnen Nederland en België wordt gebruik gemaakt van een koeriersdienst die zelf de bezorgroute indeeld.
- Wij hebben hierdoor geen invloed op het exacte tijdstip waarop uw bestelling op het afleveradres bezorgd zal worden.
- Bestellingen worden geleverd op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) tussen 08:30uur en 18:00uur.

Een bestelling wordt nog op dezelfde dag verzonden :

- Bij de ontvangst van de betaling vóór 12:00uur (maandag – vrijdag , m.u.v. feestdagen),
- Als u heeft gekozen voor een directe betaalmethode (PayPal, Credit Card, iDeal) en
- Als de artikelen op voorraad zijn (uitgesloten zijn artikelen die niet op voorraad zijn, artikelen met een afwijkende levertermijn en artikelen in de voorverkoop).